Psycho-Test

This is the Comitia (members' council) of the Societas Via Romana. While guests may read this forum, only registered members of the SVR may post or vote here.

Moderators: Aldus Marius, Valerius Claudius Iohanes

Psycho-Test

Postby Tiberius Dionysius Draco on Mon Jul 26, 2004 3:20 am

Salvete,

een test die zeker eens de moeite waard is om te nemen:
http://www.psycho-test.net

De resultaten zijn soms bangelijk accuraat en over het algemeen klopt ongeveer 90%.

Valete
Tiberius Dionysius Draco
User avatar
Tiberius Dionysius Draco
Curator
Curator
 
Posts: 458
Joined: Sun Sep 01, 2002 5:18 pm
Location: Belgica

Postby Quintus Aurelius Orcus on Mon Jul 26, 2004 10:27 am

Salve Tiberii

Ik heb zonet die test afgenomen (hoewel ik met een kater rondloopt van te veel zuipen op de Gentse Feesten) en het is griezelig accuraat. Het is echt wel bangelijk. Ik verschoot er zelf van.
vale

Romulus
Quintus Aurelius Orcus
Rector ColRel
Rogator
Princeps gentis Aureliae
User avatar
Quintus Aurelius Orcus
Senator
Senator
 
Posts: 937
Joined: Sat Sep 14, 2002 5:05 pm
Location: Ghent, Belgica

Postby ariadne sergia fausta on Thu Jul 29, 2004 11:46 pm

salve

bij mij lijkt de test niet te werken, om één of andere reden. .Heb ze nu al twee keer afgelegd, met andere antwoorden, en ik kom er telkens op uit dat er niets over mij te zeggen valt omdat ik gemiddeld en evenwichtig ben. En dit terwijl ik (vond ik) nogal extreme antwoorden gaf, in de zin van dat ik consequent ging voor "ik ga voor mijn idealen, wil opvallen...". Of misschien ligt het gewoon aan het feit dat ik te ijdel ben en niet tevreden met iemand die beweert dat ik eigenlijk totaal gemiddeld ben en er over mij niets speciaals te zeggen valt

ariadne
User avatar
ariadne sergia fausta
I. Auxiliary
I. Auxiliary
 
Posts: 23
Joined: Sat May 22, 2004 7:49 pm

Postby Aulus Dionysius Mencius on Fri Jul 30, 2004 7:46 am

Salve Ariadne et alii

Gemiddeld??? Moest er een test zijn die zei dat ik gemiddeld was, ik smeet de pc door het raam... Zou ik problemen mee krijgen ook, want de pc is van mijn broer :wink:

Och ja, maybe it's for the best. Ik zal hem een dezer ook es afleggen, we zullen es zien of die test iets waard is. En als ik het zelfde resultaat krijg, kunnen we allemaal nog in een zelfhulpgroep :twisted:

iubeo aliquem valere

Menc
Aulus Dionysius Mencius
Praefectus Belgicae, Rector of ColMil et Senator
User avatar
Aulus Dionysius Mencius
V. Cornicen
V. Cornicen
 
Posts: 234
Joined: Fri Sep 06, 2002 1:04 pm
Location: Ganda, Belgica

Postby Quintus Aurelius Orcus on Fri Jul 30, 2004 10:25 am

wel ik had diene test afgelegd en mijn testresultaat zei niet echt iets over dat ik in een gemiddelde voor iets zat. Maar voor het grootste deel klopte die test wel met wie ik ben. Mijn testresultaat gaf ook mij een reeks uitspraken die zoude kloppen met mensen zoals ik. Ik zal ze hier eens poten (ge zoud er van verschieten hoe verre dit klopt):
Ik heb veel behoefte om alleen te zijn, en vaak gaat dit ten koste van mijn sociale contacten.
Ik ben nogal pessimistisch. Ik stel vaak acties uit omdat ik twijfel aan de goede afloop.
Ik word liever met rust gelaten, zodat ik mij met mijn eigen projecten kan bezighouden.
Mijn ideaal huis heeft meer weg van een toevluchtsoord dan van een open ontmoetingsplaats.
Ik heb regelmatig moeite om beslissingen te nemen omdat ik bang ben om fouten te maken.
Ik wacht doorgaans té lang om hulp te vragen.
De meeste mensen bedoelen het misschien wel goed, maar toch voel ik mij vaak verkeerd begrepen.
Ik voel absoluut geen behoefte de inhoud van mijn gedachten voortdurend met anderen te delen.
Meestal zie ik alle kanten van een probleem, met het gevaar dat ik dan moeilijker kan kiezen tussen tegengestelde meningen.
Ik hou van een ontspannen en rustig leven, zonder veel onverwachte wendingen.

Romulus
Quintus Aurelius Orcus
Rector ColRel
Rogator
Princeps gentis Aureliae
User avatar
Quintus Aurelius Orcus
Senator
Senator
 
Posts: 937
Joined: Sat Sep 14, 2002 5:05 pm
Location: Ghent, Belgica

Postby Aulus Dionysius Mencius on Fri Jul 30, 2004 5:23 pm

Ja mannekes, dat testje is toch wel vrij accuraat, hoor...

Precies of dat ding weet dat ik fysieke beperkingen heb! Enkel die smalle heupen, dat is zeer vriendelijk, maar toch met een kilootje zout te nemen.

Karakterieel klopt vrijwel alles. Ook qua rede en gevoel is die test echt wel zuiver...

Goede test.

Greetz,

Menc
Aulus Dionysius Mencius
Praefectus Belgicae, Rector of ColMil et Senator
User avatar
Aulus Dionysius Mencius
V. Cornicen
V. Cornicen
 
Posts: 234
Joined: Fri Sep 06, 2002 1:04 pm
Location: Ganda, Belgica

Postby Gnaeus Dionysius Draco on Sun Aug 01, 2004 1:00 am

ariadne sergia fausta wrote:bij mij lijkt de test niet te werken, om één of andere reden. .Heb ze nu al twee keer afgelegd, met andere antwoorden, en ik kom er telkens op uit dat er niets over mij te zeggen valt omdat ik gemiddeld en evenwichtig ben. En dit terwijl ik (vond ik) nogal extreme antwoorden gaf, in de zin van dat ik consequent ging voor "ik ga voor mijn idealen, wil opvallen...". Of misschien ligt het gewoon aan het feit dat ik te ijdel ben en niet tevreden met iemand die beweert dat ik eigenlijk totaal gemiddeld ben en er over mij niets speciaals te zeggen valt


Dat zou toch al speciaal zijn, niet? :)

Draco
Gn. Dionysius Draco Invictus
User avatar
Gnaeus Dionysius Draco
Curialis
Curialis
 
Posts: 1618
Joined: Fri Aug 30, 2002 8:04 pm
Location: Belgica

Postby Aulus Dionysius Mencius on Sun Aug 01, 2004 12:56 pm

salve

Een evenwichtige persoonlijkheid is toch ook al een pluspunt, nee?

vale bene
Aulus Dionysius Mencius
Praefectus Belgicae, Rector of ColMil et Senator
User avatar
Aulus Dionysius Mencius
V. Cornicen
V. Cornicen
 
Posts: 234
Joined: Fri Sep 06, 2002 1:04 pm
Location: Ganda, Belgica

Postby Quintus Aurelius Orcus on Sun Aug 01, 2004 1:03 pm

Salve

dat is waar. Ik denk dat dat wel 2 pluspunten waard is. :)

Romulus
Quintus Aurelius Orcus
Rector ColRel
Rogator
Princeps gentis Aureliae
User avatar
Quintus Aurelius Orcus
Senator
Senator
 
Posts: 937
Joined: Sat Sep 14, 2002 5:05 pm
Location: Ghent, Belgica


Return to Comitia

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests