Promotie

This is the Comitia (members' council) of the Societas Via Romana. While guests may read this forum, only registered members of the SVR may post or vote here.

Moderators: Aldus Marius, Valerius Claudius Iohanes

Promotie

Postby Quintus Pomponius Atticus on Thu Feb 19, 2004 7:04 pm

Salvete horum omnium fortissimi :)

Hermeneus, het ledenblad van het Nederlands Klassiek Verbond heeft, zo zie ik net, achteraan een bladzijde die vrij is voor links. Stuur ik die mannen eens de link van SVR door, en zoja, hoe beschrijf ik ons heel kort (per site voorzien ze normaal zelfs maar één lijntje) ? Een poging :

Een internationaal, digitaal discussie- en projectforum m.b.t. de oudheid, met als voertaal het Engels, maar voornamelijk gerund door Belgae.


Misschien kunnen we ook eens aan Verboven (assistent op de vakgroep oudheid aan 't univ) vragen om ons op de site van NKV-Vlaanderen, die hij onderhoudt, op te nemen bij de links onder "verwante verenigingen". Of zelfs eens een folder (we hebben er vast nog over van in Wervik, niet ?) uithangen op het verdiep van de vakgroep ?

Quid censetis ?

Atticus
Quintus Pomponius Atticus
Praetor

"Ars longa, vita brevis" - Hippocrates
Quintus Pomponius Atticus
Senator
Senator
 
Posts: 500
Joined: Wed Aug 28, 2002 6:03 pm
Location: Belgica

Postby Gnaeus Dionysius Draco on Fri Feb 20, 2004 1:12 am

Dat eerste is zeker een goed idee.

Wat het tweede betreft geloof ik dat Verboven toevallig langs is gekomen op onze stand in Wervik en wel met ons bekend is. Het is Mus' promotor dus misschien kan Mus daar iets over zeggen?

Draco
Gn. Dionysius Draco Invictus
User avatar
Gnaeus Dionysius Draco
Curialis
Curialis
 
Posts: 1618
Joined: Fri Aug 30, 2002 8:04 pm
Location: Belgica

Postby Publius Dionysius Mus on Sat Feb 21, 2004 12:31 am

Salvete!

Een verwijzinkje in Hermeneus is zeker een goede zaak!

Verboven heeft mij al meermaals gezegd dat hij een link op de site van het NKV zou zetten. Waarschijnlijk is dit door tijdsgebrek nog niet gelukt. Ik zal het hem nog eens vragen, binnenkort moet ik toch nog eens bij hem langs met enkele prangende thesisvragen.

Ik zal ook enkele foldertjes op het secretariaat bij ons leggen (een vriendelijke glimlach naar de secretaresse zal voldoende zijn om dat te mogen doen). Ik zal ook proberen waar mogelijk iets uit te hangen. Misschien kan Lupus ook eentje uithangen op het bord van de klassieke?

Valete bene
Publius Dionysius Mus

No Spartiate soul left alive to tell
How bravely they fought
By treason they fell
(Ancient Rites - Thermopylae)
User avatar
Publius Dionysius Mus
Eques
Eques
 
Posts: 236
Joined: Wed Aug 28, 2002 11:55 pm
Location: Belgium

Postby Quintus Pomponius Atticus on Sat Feb 21, 2004 9:57 am

Ave Mus,

Molto bene. Ik zal een mailtje naar Hermeneus sturen, vraag jij dan mss meteen aan Verboven of hij ook op zijn eigen portaalsite, de IAHRG (wat een spammy titel nietwaar :) ), een link wil plaatsen; hij heeft daar ergens een subsectie "mailing lists and newsgroups", waar we eigenlijk wel thuishoren.

Ik ga misschien ook proberen om nog eens een paar binnen- en buitenlandse portaalsites aan te klampen, want ik heb via Google gezien dat we maar op heel weinig plaatsen een link hebben.

Vale !

Atticus
Quintus Pomponius Atticus
Praetor

"Ars longa, vita brevis" - Hippocrates
Quintus Pomponius Atticus
Senator
Senator
 
Posts: 500
Joined: Wed Aug 28, 2002 6:03 pm
Location: Belgica


Return to Comitia

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron