probleempje

This is the Comitia (members' council) of the Societas Via Romana. While guests may read this forum, only registered members of the SVR may post or vote here.

Moderators: Aldus Marius, Valerius Claudius Iohanes

probleempje

Postby Anonymous on Sun Nov 30, 2003 1:00 am

Ik heb een probleem bij het inloggen. Ik kan namelijk niet ingelogd raken onder de naam Romulus Aurelius Orcus. Kan er iemand mij uit de nood helpen? Ik zou het wel apprecieren.
dank u
Romulus
Anonymous
 

Postby Q. C. Locatus Barbatus on Sun Nov 30, 2003 2:35 pm

ik kan niet echt iets vinden wat je zou tegenhouden om in te loggen. weet je zeker dat je password of username juist is?
Quintus Claudius Locatus Barbatus
Rector
Princeps Gentis Claudiae
Consul
Senator
Patricius
Q. C. Locatus Barbatus
Senator
Senator
 
Posts: 525
Joined: Sat Aug 31, 2002 6:32 pm
Location: Gent

Postby Anonymous on Sun Nov 30, 2003 2:49 pm

Voor zover ik mij nog herinner, heb ik mijn passwoord niet verandert, alleen de username is verandert toen ik van voornaam ben verander. Misschien kunnen of kan één van de Aedilles mij mijn account info opsturen (mijn inloginfo: username en passwoord.)
Romulus
Anonymous
 

Postby Q. C. Locatus Barbatus on Sun Nov 30, 2003 3:55 pm

ik heb je username en een nieuw password gemaild. Je kan je password daarna nog altijd veranderen.
Quintus Claudius Locatus Barbatus
Rector
Princeps Gentis Claudiae
Consul
Senator
Patricius
Q. C. Locatus Barbatus
Senator
Senator
 
Posts: 525
Joined: Sat Aug 31, 2002 6:32 pm
Location: Gent

Postby Gnaeus Dionysius Draco on Sun Nov 30, 2003 4:02 pm

Niet vergeten, Orce, dat passwoord e.d. waarschijnlijk hoofdlettergevoelig is. Soms gebeurt het ook dat accounts plots op "inactive" springen om de een of andere reden. O en btw het voltooid deelwoord van "veranderen" is met een d (ik ben dus niet alleen Latijnse inquisitie maar ook Nederlandse, waar mijn broers mij om haten). ;)

Vale!
Draco
Gn. Dionysius Draco Invictus
User avatar
Gnaeus Dionysius Draco
Curialis
Curialis
 
Posts: 1618
Joined: Fri Aug 30, 2002 8:04 pm
Location: Belgica

Postby Quintus Aurelius Orcus on Sun Nov 30, 2003 4:09 pm

merci Lokate voor de assistentie. Ik ben dus terug ingelogd. Draco, ik heb mijn password op verschillende manieren ingevoerd en het veranderde niets aan. Maar ja, tis nu opgelost dus we kunnen verder gaan.
vale
Romulus
Quintus Aurelius Orcus
Rector ColRel
Rogator
Princeps gentis Aureliae
User avatar
Quintus Aurelius Orcus
Senator
Senator
 
Posts: 937
Joined: Sat Sep 14, 2002 5:05 pm
Location: Ghent, Belgica


Return to Comitia

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests

cron